سردار قنبری خبر داد؛

کشف ۲ تُن و ۹۵۶ کیلو مواد افیونی در «خاش»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف دو تُن و ۹۵۶ کیلو مواد افیونی در درگیری سنگین پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش و دستگیری سه سوداگر مرگ خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳ - 01March 2020

کشف ۲ تُن و ۹۵۶ کیلو مواد افیونی در «خاش»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این عملیات، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر، از مناطق مرزی شهرستان «سراوان» به شهرستان «خاش» مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته دو خودروی وانت تویوتا و یک خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به اعضای این باند را در محدوده یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین، خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

سردار قنبری عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودرو‌ها به سمت بیایان‌های اطراف متواری که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران سه نفر از آن‌ها دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده از سوداگران، دو تن و ۹۵۶ کیلو و ۴۳۰ گرم انواع مواد افیونی، شامل یک تن ۴۹۲ کیلو مرفین، یک تن و ۴۴۲ کیلو و ۴۳۰ گرم تریاک و ۲۲ کیلو گرم شیشه را به همراه سه قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس، برای دستگیری دیگر اعضای این باند خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار