به همت تیپ 48 فتح؛

ساختمان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گندزدایی و ضدعفونی شد

ساختمان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد توسط تیم رفع آلودگی جنگ نوین تیپ 48 فتح گندزدایی و ضدعفونی شد.
کد خبر: ۳۸۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ - 01March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، عملیات گندزدایی و ضدعفونی ساختمان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شامگاه یکشنبه توسط تیم رفع آلودگی جنگ نوین تیپ 48 فتح گندزدایی و ضدعفونی شد. 

تیم رفع آلودگی جنگ نوین تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد از دو روز گذشته با به‌کارگیری دستگاه‌ها و خودروهای رفع آلودگی و خنثی‌سازی خود، بیمارستان‌ها و اماکن عمومی شهر یاسوج را گندزدایی و ضدعفونی کرده است.

سرهنگ «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملیات گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهر یاسوج انجام می‌شود، اظهار داشت: تیم جنگ نوین این یگان با دستگاه‌های GSM2500 و خودروهای رفع آلودگی و خنثی‌سازی  آلودگی، عملیات‌های رفع آلودگی را انجام می‌دهد.

وی افزود: تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارد تا در سراسر استان عملیات گند‌زدایی و مبارزه با ویروس کرونا را جهت رفاه حال و سلامتی مردم استان انجام دهد.

بر پایه این گزارش، تاکنون یک مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار