مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خانواده معظم شهدا چراغ راه هدایت جامعه‌اند

سردار عباس یوسفی گفت: خانواده معظم شهدا چراغ راه هدایت جامعه اند و وظیفه همه است که به صورت محتوایی به این خانواده‌ها که همه چیزشان را برای اسلام و انقلاب دادند، توجه شود.
کد خبر: ۳۸۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ - 02March 2020

خانواده معظم شهداء چراغ راه هدایت جامعه اند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «علیرضا قهفرخی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز امروز با سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، سردار یوسفی ضمن تاکید بر تعامل بیشتر و بهتر به خصوص در حوزه تکریم از جامعه ایثارگر و خانواده های معظم شهدا اظهار داشت: هر چه قدر نهادهای ارزشی کشور بتوانند در راستای اهداف مشترک شان به صورت همکاری و مشارکتی عمل کنند و از انجام کارهای جزیره ای اجتناب ورزند، خروجی مطلوب تری حاصل خواهد شد.

وی افزود: خانواده معظم شهدا چراغ راه هدایت جامعه اند و وظیفه همه است که به صورت محتوایی به این خانواده ها که همه چیزشان را برای اسلام و انقلاب دادند، توجه شود.

سردار یوسفی بر اهمیت پرداختن رسانه ها به تاریخ شفاهی رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا نیز اشاره کرد و گفت: در مقابل هجوم امپراطوری رسانه ای غرب، رسانه های ملی ما باید از همه ظرفیت خود بهره ببرند تا فرهنگ ناب دفاع مقدس که چکیده آن ترویج ایثار و جهاد و شهادت است را به دنیا منتشر کنند.

در ادامه جلسه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر در حوزه دفاع مقدس افزود: چنانچه بتوانیم از ظرفیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بهره ببریم و در زمینه سوژه های بکری همچون جانبازان و معلولین قطع نخاعی و یا اعصاب و روان و همچنین ناگفته های مادران شهداء تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه ای داشته باشیم، قدم بزرگی برداشته ایم.

در پایان جلسه مقرر شد که مدیران داخلی هر دو نهاد نسبت به همکاری و تعامل بیشتر در حوزه های مختلف راهکارهای عملی خود را بررسی و جهت انجام آن، اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار