معرفی کتاب:

کتاب «اسوه شجاعت»

کتاب «اسوه شجاعت» به شرح مکاتباتی که «آیت الله حاج محمد صادق آل‌محمد» در سراسر حیات پر برکت خویش انجام داده‌ است، توسط «سید علینقی آل‌محمد» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۳۸۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ - 02March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، کتاب «اسوه شجاعت» به شرح مکاتباتی که «آیت الله حاج محمد صادق آل‌محمد» در سراسر حیات پر برکت خویشتن انجام داده‌ است، توسط «سید علینقی آل‌محمد» به رشته تحریر درآمده است.

مجموعه کتاب های اسوه شجاعت تلاش وافری است در تبیین ابعاد شخصیتی «آیت الله آل محمد» که در عمر اندک ولی بسیار با برکت از خود به یادگار گذاشته است. جلد چهارم از این مجموعه اختصاص دارد به مکاتباتی که وی در سراسر حیات پر برکت خویشتن انجام داده است.

متن این مکاتبات با بزرگانی همچون: حضرت امام خمینی(ره)، استاد علامه جعفری و حاج میرزا خلیل کمراه‌ای(رضی الله عنهم) و مراجع عظام از شهرهای نجف، تهران، قم و مشهد انجام یافته و علمای بزرگوار تبریز به ویژه علما و رجال مهم ارسباران نیز هستند.

کتاب «اسوه شجاعت» با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی و توسط انتشارات 31 عاشورا در 211 صفحه به شمارگان 1000 نسخه در زمستان سال 1398 به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها