فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) مطرح کرد؛

شناسایی انبارهای احتکار مواد ضدعفونی‌کننده توسط سپاه در لرستان

«مرتضی کشکولی» با اشاره به شناسایی انبارهای احتکار مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک توسط این نهاد، گفت: سپاه آمادگی هرگونه همکاری برای کنترل بیماری کرونا را دارد.
کد خبر: ۳۸۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ - 02March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز (دوشنبه) در بازدید از روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی در مرکز آموزشی و درمانی شهدای عشایر خرم‌آباد، اظهار داشت: هدف از این بازدید تشکر از پرسنل، پرستاران و پزشکان مشغول به کار در این بخش بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با فعالیت پرستاران و پزشکان مشغول به فعالیت در این بخش، این ویروس کنترل شود، افزود: علاوه بر خسته نباشید و خداقوت به این پرسنل، سپاه لرستان حمایت‌هایی را برای کنترل این بیماری خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به تلاش برای همکاری دستگاه‌های دیگر با دانشگاه علوم پزشکی لرستان از سوی سپاه لرستان در قالب قرارگاه زیستی، عنوان کرد: در این راستا مردم عزیز به توصیه‌های بهداشتی گوش بدهند و البته نترسند، چرا که به طور حتم این بحران رفع خواهد شد.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه تلفات این بحران خیلی کم است و باید به گونه‌ای تلاش شود که زنجیره انتقال قطع شود، افزود: مردم در اجتماعات قرار نگیرند؛ همچنین مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شوند تا زنجیره انتقال قطع و این بیماری مهار شود.

وی با اشاره به برخورد با احتکارکنندگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده از سوی سپاه لرستان، بیان کرد: افراد معدودی هستند که در این زمینه به دنبال منافع شخصی هستند که به طور حتم سپاه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دادگستری با آنها برخورد خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه تا کنون نیز در بروجرد، ازنا و خرم‌آباد چند انبار شناسایی شده و محتکران را دستگیر کرده‌ایم، تصریح کرد: انبار این افراد متخلف نیز پلمب شده است.

سردار کشکولی در ادامه با تأکید بر لزوم استفاده از مواد ضدعفونی کننده از سوی مردم برای مقابله با این بیماری، افزود: همچنین مردم به آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه توجه کنند و به آمارهای ارائه شده در فضای مجازی از سوی ضد انقلاب توجه نکنند.

وی گفت: آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی واقعی و رسمی است. جامعه نیاز به آرامش دارد؛ چرا که استرس، ایمنی بدن را پایین می‌آورد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه اگر وضعیت به گونه‌ای باشد که ظرفیت‌های بیمارستانی به اتمام برسد، ما حاضریم همه سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های سپاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم، افزود: همچنین برای رفع آلودگی در سطح شهرها نیز سپاه و ارتش آمادگی دارند که با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار