فرمانده سپاه لرستان:

آمادگی سپاه لرستان برای مشارکت در رفع بحران ویروس کرونا

سردار«مرتضی کشکولی» با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی برای رفع بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لرستان آماده حمایت از بهداشت و درمان است.
کد خبر: ۳۸۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ - 02March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه لرستان امروز (12 اسفند) در سرکشی به بیمارستان عشایر خرم آباد و نحوه درمان بیماران کرونایی و بیماران مشکوک به کرونا در این بیمارستان، با تشکر از نیروهای پزشک و پرستاری که در حال مجاهدت هستند، اظهار داشت: مشارکت عمومی بستر کنترل و شکست ویروس کروناست.

فرمانده سپاه لرستان و فرمانده قرارگاه زیستی استان، افزود: امکانات ادارات و نهادها برای پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی به کار گرفته می شود.

وی بیان کرد: مردم حتما به توصیه های بهداشتی گوش بدهند و البته دقت در توجه به معنی ترس و استرس نیست.

سردار کشکولی شیوع ویروس کرونا را بحران دانست و خاطرنشان کرد: مردم اطمینان داشته باشند حتما این بحران رفع خواهد شد.

فرمانده سپاه لرستان باید با مشارکت مردم زنجیره انتقال قطع شود و تا بیماری مهار شود، افزود: تعطیل شدن مدارس، دانشگاه ها، همایش ها و برنامه های مختلف و تاکید بر ضرورت توجه مردم برای این است که راه های انتقال این ویروس محدود شود.

سردار کشکولی با اشاره به اهمیت توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم، اذعان داشت: با محتکران برخود قاطع  می شود اما نباید طوری گفته شود که برخی فکر کنند همه داروخانه های ما، میوه فروشی های ما محتکر، گران فروش هستند، بلکه محتکران عده قلیلی هستند که مورد برخورد قاطع قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه تاکنون چند مورد احتکار در شهرهای بروجرد، ازنا و خرم آباد کشف شده است، خاطرنشان کرد: با متخلفات برخورد قاطع قانونی می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) افزود: همه مردم به توصیه بهداشتی گوش دهند، گرچه ماسک خیلی نیاز نیست اما اقلام بهداشتی چون الکل، ژل و مواد ضدعفونی به میزان کافی در دسترس مردم قرار دارد.

وی با بیان اینکه این ویروس فرصتی برای ضدانقلاب در انتقال اخبار ضد و نقیض شده است، افزود: مردم تنها به آمار رسمی وزارت بهداشت توجه کنند و به  آمار غیر واقعی فضای مجازی گوش ندهند.

سردار کشکولی با بیان اینکه جامعه نیاز به آرامش دارد، افزود: استرس ایمنی بدن را پایین می آورد و بدن آماده مبتلای به این ویروس می شود.

وی از آمادگی سپاه لرستان برای حمایت از شبکه بهداشت و درمان استان برای رفع بحران کرونا خبرداد و گفت: در صورت نیاز به امکانات سپاه، همه امکانات سپاه چون سالن های ورزشی، حسینیه ها و کمپ های سپاه و همچنین همه ظرفیت های سپاه برای کمک به مردم و بهداشت و درمان آماده خواهد بود.

سردار کشکولی افزود: در رفع آلودگی در شهرها و فضاهای عمومی، سپاه و ارتش آماده همکاری با شهرداری های استان است.

فرمانده سپاه لرستان، اظهار داشت: نیروی سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، ادارات، خیرین سازمان های مردم نهاد باید به کمک بهداشت و درمان بیایند تا زودتر این بحران رفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار