آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد؛

ضرورت توجه به توصیه‌های بهداشتی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: با عمل به دستورات بهداشتی و توکل به خدا، ان‌شاالله به زودی شر ویروس کرونا از سر مردم کم خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ - 02March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در جلسه ستاد مبارزه با کرونا خراسان رضوی، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش باید این باشد که فضاهای عمومی برای مردم پاک و ضدعفونی شود.

وی افزود: شرایط زندگی در کشور ایران با دیگر کشورها متفاوت است به همین دلیل نباید به آمار دیگر کشورها در خصوص مقابله با این ویروس توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مهم‌ترین اولویت برای مقابله با ویروس کرونا را کنترل ترس در دل مردم دانست و بر انجام منظم توصیه‌های بهداشتی برای بهبود شرایط تاکید کرد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه انجام منظم توصیه‌های بهداشتی برای بهبود شرایط، بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: با عمل به دستورات بهداشتی و توکل به خدا، ان‌شاالله به زودی شر این ویروس از سر مردم کم می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مردم در ایام مبارک رجب نیازمند برنامه‌های مذهبی هستند و این برنامه‌ها باید با توصیه‌های جدی بهداشتی برگزار شود.

وی در پایان از زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی کادر پزشکی که با پشتوانه تخصص و ایمان در جهت درمان و پیشگیری از ویروس کرونا مجاهدت می‌کنند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار