با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی و تکریم فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از جامعه پزشکی و درمانی استان

سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم» با صدور پیامی از جامعه پزشکی و درمانی استان بخاطر تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنان قدردانی نموده و آنرا موجب تثبیت سلامت پایدار در جامعه دانست.
کد خبر: ۳۸۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ - 03March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم» با صدور پیامی از جامعه پزشکی و درمانی استان بخاطر تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنان قدردانی نموده و آنرا موجب تثبیت سلامت پایدار در جامعه دانست.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

بنده به عنوان یک خادم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به نمایندگی از خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت، پاسدار و بسیجیان آذربایجان شرقی لازم می‌دانم از شما جامعه پزشکی و دستگاه درمانی استان به خاطر تلاش و مجاهدت‌تان در روز‌های اخیر تقدیر و تشکر کنم.

باور داریم که تلاش و مجاهدت شبانه روزی شما، سلامت پایدار در جامعه را تثبیت خواهد کرد و بار دیگر نام ایران اسلامی را بر قله‌های افتخار خواهد نشاند.

مجاهدت شما مدافعان سلامت یادآور مجاهدت، ایثار و از جان گذشتگی مدافعان حرم و امنیت آفرینان میهن اسلامی است و در واقع شما پیروان فرهنگ ایثار و جهاد هستید و این مردم با تمام وجود به شما افتخار می‌کنند. 

به فضل الهی و تلاش خالصانه شما و همکاری و همراهی مردم عزیز کشورمان و سایر دستگاه و ارگانها از این مرحله به سلامت عبور خواهیم کرد. انشاالله. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها