در پیامی؛

سردار سلیمانی درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ - 03March 2020

سردار سلیمانی درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت حاجیه خانم «کریمی» والده مکرمه شهیدان والامقام محمدحسین و داوود فهمیده، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده محترم و معزز شهیدان فهمیده

«سلام علیکم بما صبرتم»

با نهایت تأسف و تألم، خبر درگذشت مادر مهربان، فداکار، صبور و شجاع شهیدان والامقام محمدحسین و داوود را دریافت نمودم. شجاعت، ایمان، ولایتمداری، رفتار انقلابی و جهادی در آن بیت مکرم دائمی و مستمر بوده و همه این برکات از وجود مادری پاک، همچون آن بانوی گرانقدر است.

دامان پاک و مطهر ایشان مهد پرورش و تربیت فرزندانی جان برکف و شایسته همچون آن شهیدان بزرگوار بوده است و در این وصف، همین بس که رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبر همه آزادگان جهان محمدحسین را رهبر خود می‌داند و به فضل خدا با شهیدان عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان مأجور خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت جانسوز این مادر صابر و فداکار، علو درجات معنوی و روحانی برای شهیدان والامقام و رحمت و غفران الهی برای آن فقیده سعیده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار