سه شرط شهید «قاسم سلیمانی» برای تبدیل بحران‌ها به فرصت+ فیلم

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که خود مرد مدیریت بحران‌ها بود و بزرگ‌ترین بحران‌ها را در منطقه مدیریت کرد برای موفقیت در تبدیل بحران به سه شرط را مطرح کرده است.
کد خبر: ۳۸۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۴ - 06March 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، یکی از نکات اصلی در مواقع بحران، این است که بتوانیم از آن بحران حداکثر بهره‌برداری‌های مثبت را داشته باشیم، یعنی ظرفیت‌هایی که در کشور به‌دلیل مدیریت بحران‌ها ایجاد می‌شود را بتوانیم، هم به‌عنوان یک تجربه و هم به‌عنوان امکانات جدید، در آینده به‌کار ببریم.

نظر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درباره فرصت‌سازی از بحران‌ها + فیلم

برای تبدیل بحران‌ها به فرصت، لازم است تا جامعه و افکار عمومی، آرامش داشته باشند اما شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه و پیاده‌نظام‌های داخلی آن‌ها، این روزها در حالی که کشور با معضل ویروس کرونا مواجه است، همواره سعی دارند تا این آرامش را از جامعه ما بگیرند.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که خود مرد مدیریت بحران‌ها بود و بزرگ‌ترین بحران‌ها را در منطقه مدیریت کرد نیز عقیده داشت که برای تبدیل بحران‌ها به فرصت، باید آرامش وجود داشته باشد. وی در این‌باره گفته است: «میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد، در خود فرصت‌ها نیست؛ اما شرط آن، این است که نترسید، نترسیم و نترسانیم».

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار