سردار «کارگر» درگذشت مادر شهیدان «فهمیده» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی رحلت مادر شهیدان «داود و محمدحسین فهمیده» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 03March 2020

سردار «کارگر» درگذشت مادر شهیدان «فهمیده» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت مادر شهیدان «داود و محمدحسین فهمیده» را تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم و معزز شهیدان فهمیده

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام، خبر درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم کریمی والده مکرمه شهیدان والامقام محمدحسین و داود فهمیده موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

یقیناً والدین شهدا، سرمایه‌های عظیم کشورمان می‌باشند که در تمامی لحظات زندگی بابرکتشان همواره مبلغ و مروج اسلام ناب محمدی (ص) و ادامه‌دهنده مسیر پرتلألو شهیدان، ایثارگران و مدافعان راستین ولایت فقیه و پیروان حضرت امام خمینی (ره) بوده‌اند.

سلام و درود خداوند سبحان و رحیم بر روح مطهر مرحومه مغفوره حاجیه خانم کریمی که از دامان او فرزندانی شجاع و ایثارگر متولد، تربیت و شکوفا شدند و در راه کشور، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی و افتخارآفرینی کردند.

اینجانب درگذشت آن مادر مؤمنه و مهربان را به خانواده محترم و معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحومه رحمت و غفران واسعه الهی و هم‌نشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش در سرای جاودان و برای بازماندگان محترم صبر و اجر از درگاه خداوند منان خواستارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار