با صدور پیامی؛

سرلشکر باقری درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ - 03March 2020

سرلشکر باقری درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت حاجیه خانم «کریمی» والده شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ارجمند، مکرمه و صالحه مرحومه حاجیه خانم کریمی مادر شهیدان والامقام محمدحسین و داوود فهمیده از ستارگان درخشان و جاودان هشت سال دفاع مقدس موجب تأسف و تألم گردید.

رجاء واثق دارم، نام، تلاش و مجاهدت‌های کم‌نظیر آن مادر مؤمن، انقلابی و فداکار که در دامان پر مهر و عطوفت خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و فاطمی، فرزندانی برومند، مجاهد، ایثارگر و عاشورایی که پرچم‌دار بصیرت و شجاعت و نماد ماندگار مقاومت، ایستادگی و شهادت‌طلبی ملت ایران در مصاف با دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و متجاوزین به میهن اسلامی قرار گرفتند تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین زنده و جاوید و الهام‌بخش زنان و بانوان رشید جامعه ایرانی خواهد بود.

این مصیبت جانکاه را به بیت شهیدان و آحاد مردم شریف استان البرز تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با سیده النساء العالمین حضرت فاطمه زهرا (س) و برای داغ‌دیدگان عزیز، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین طلب می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار