فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

مردم به شیطنت‌های رسانه‌ای ضد انقلاب با چاشنی کرونا توجه نکنند

سرهنگ «منصور کریمی‌فرد» با تاکید بر اینکه  مردم به شیطنت‌های رسانه‌ای ضد انقلاب با چاشنی کرونا توجه نکنند، گفت: گردان بیت‌المقدس پلدختر برای ضد عفونی کردن اماکن دولتی و عمومی آماده است.
کد خبر: ۳۸۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ - 03March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از خرم آباد، سرهنگ منصور کریمی‌فرد با اشاره به شیطنت های رسانه ای ضد انقلاب بر علیه ایران با چاشنی کرونا اظهار داشت: ایجاد التهاب در جامعه با چاشنی کرونا توسط رسانه های ضد انقلاب خط دهی جهت دار برای تضعیف روحیه ملت ایران است.

وی بیان کرد: برخی ها از این فضا که مردم و کادر درمان ما نیاز به تجهیزات بهداشتی، ماسک و مواد شوینده دارند علی رغم تولید در کشور با عمل ناپسند احتکار قصد دارند کسب منفعت کنند.

کریمی فرد گفت: شیوه شستشوی دست ها و رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا از طریق فضای مجازی بسیج با همکاری بسیج جامعه پزشکی تهیه و در شبکه های اجتماعی مختلف جهت اطلاع عموم مردم منتشر شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر افزود: برخی ها در فضای مجازی با سوق دادن افکار مردم برای خرید به قیمت چند برابری از حد معمول فقط خانواده ها را تحت فشار قرار می دهند که این اقدامات آن هم در عرصه سلامت زیبنده نیست.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمانی و پزشکان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: مردم در کنار کادر زحمت کش پزشکی و پرستاری هستند و در این خصوص هم نیز سپاه با تمام ظرفیت در شهرستان برای حفظ سلامت همشهریان آماده است.

کریمی ادامه داد: گردان بیت المقدس در حال آماده باش هست تا در روزهای آینده در خصوص ضد عفونی اماکن عمومی و دولتی در کنار دیگر دستگاه های اجرایی به وظایف خود عمل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار