رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

مورد مثبت کرونا تا امروز در استان بوشهر ثبت نشده است

«سعید کشمیری» با بیان اینکه بیمارستان شهدای خلیج فارس برای پذیرش بیماران کرونایی در آماده‌باش کامل به‌سرمی‌برد گفت: تا امروز ۱۳ اسفند مورد مثبت کرونا در استان بوشهر ثبت نشده است.
کد خبر: ۳۸۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ - 03March 2020

مورد مثبت کرونا تا امروز در استان بوشهر ثبت نشده است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سعید کشمیری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بازدید از بیمارستان شهدای خلیج فارس، با بیان اینکه این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی در آماده‌باش کامل به‌سرمی‌برد اظهار داشت: اگرچه تا امروز مورد مثبت کرونا در استان ثبت نشده است؛ اما همه پزشکان و پرستاران و کارکنان بیمارستان آماده پذیرش بیماران مبتلا به کرونا هستند.
 
وی با اشاره به اینکه تا کنون ۶۰ نفر به این بیمارستان مراجعه کرده اند که ۲۸ نفر بستری شده‌اند گفت: از همه نمونه‌هایی که تاکنون ارسال و جواب دریافت شده، مورد مثبتی ثبت نشده است.
 
کشمیری افزود: به‌علت شیوع این ویروس در کشور، این دلیل بر آلوده نبودن استان نیست؛ این آلودگی‌ها در تمام نقاط وجود دارد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شکستن زنجیره انتقال را مهمترین راه کنترل این بیماری دانست و خاطرنشان کرد: شست‌وشوی مرتب دست‌ها، رعایت فاصله بین افراد، استفاده از ماسک و دست‌کش برای بیماران، خودداری از سفر، در منزل ماندن، ضدعفونی وسایل و ابزار منزل و مغازه‌ها مهم‌ترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا است. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار