فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان خبر داد؛

آمادگی بیمارستان های صحرایی خوزستان برای قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا

سردار حسن شاهوارپور گفت: بیمارستان های صحرایی به جامانده از زمان جنگ، بیمارستان امام حسین (ع) واقع در جاده خرمشهر و همچنین اردوگاه شهید فرجوانی که به صورت ویژه برای ترک اعتیاد آماده شده بود را برای قرنطینه در موارد ضروری و نیاز آماده کرده ایم.
کد خبر: ۳۸۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ - 03March 2020

آمادگی بیمارستان های صحرایی خوزستان برای قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز با سردار سرتیپ «حسن شاهوار پور» فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

سردار یوسفی در ابتدای این دیدار بر اهمیت پرداختن به محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان پرداخت و اظهار داشت: دغدغه ارائه مطلوب محتوای مد نظر برای همه اقشار، اصناف و اقوام در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را داریم و امیدواریم که همه نهادها و نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران ما را در این زمینه همراهی کنند.

در ادامه این دیدار، سردار شاهوارپور نیز از اعلام همکاری همه جانبه در خصوص موارد مختلف حوزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: آمادگی لازم وجود دارد که با همکاری لازم و وحدت استانی بتوانیم محتوای غنی مد نظر مردم را در این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ارائه دهیم.

فرمانده سپاه خوزستان سپس به تشریح شرایط کنونی حاکم بر استان پرداخت و افزود: پس از اطلاع از شیوع کرونا ویروس، تمام قد در کنار مردم حضور پیدا کردیم همچنین سپاه در کنار دیگر ارگانها به ویژه بهداشت و درمان آغاز به کار کرده و در مراکز تجمع زیر مجموعه سپاه، مانند مراکز پادگانی با اولویت پیشگیری و مراقبت اقدامات مناسبی را انجام داده ایم.

سردار شاهوار پور گفت: کلیه برنامه های تجمعی بیرون از مجموعه و متعلق به سپاه، از جمله یادواره های شهدا، سفرهای راهیان نور و ... را تا رسیدن به شرایط عادی تعطیل کرده و علاوه بر آن، کمک و همکاری با مجموعه های استانی جهت اقدامات پیشگیرانه را نیز انجام داده ایم.

وی تاکید کرد: بیمارستان های صحرایی به جامانده از زمان جنگ، بیمارستان امام حسین (ع) واقع در جاده خرمشهر و همچنین اردوگاه شهید فرجوانی که به صورت ویژه برای ترک اعتیاد آماده شده بود را برای قرنطینه در موارد ضروری و نیاز آماده کرده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها