سردار ظهیری:

طرح خانه به خانه مقابله با کرونا ویروس هنوز اجرایی نشده است

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت نسبت به سوء استفاده احتمالی برخی افرادسودجو و مجرم از طرح خانه به خانه مقابله با کرونا ویروس هشدار داد و گفت: این طرح هنوز اجرایی نشده است.
کد خبر: ۳۸۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ - 04March 2020

طرح خانه به خانه مقابله با کرونا ویروس هنوز اجرایی نشده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «کیوان ظهیری» رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اعلام اجرای طرح خانه به خانه مقابله با کرونا ویروس اظهار داشت: این طرح هنوز اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: ممکن است برخی از افراد سودجو و فرصت‌طلب به بهانه اجرای این طرح به درب منازل مراجعه و اقدام به اعمال مجرمانه نظیر دریافت وجه، سرقت، زورگیری و... کنند.

سردار ظهیری با تأکید بر اینکه انجام این طرح عملیاتی و نهایی نشده است، افزود: شهروندان باید موارد ایمنی را رعایت کنند و به هر کسی اعتماد نکنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در همین راستا اگر افرادی با عنوان مأمور وزارت بهداشت به درب منازل مراجعه کردند، لازم است تا زمانی که آغاز فاز اجرایی این طرح از سوی وزارت بهداشت اعلام نشده، از بازکردن درب خودداری و حتماً با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی، حضور این افراد به پلیس گزارش شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار