پیام تسلیت امیر «فولادی» در پی درگذشت مادر شهیدان فهمیده

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ - 04March 2020

تسلیت امیر فولادی در پی درگذشت مادر شهیدان فهمیدهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی درگذشت مادر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

خانواده گرانقدر شهدا به ویژه پدران و مادران معظم این عزیزان، سنگ‌های صبور این ملت‌اند که با وجود سختی و رنج از دست دادن فرزندان خود، با بصیرت و یقین به اینکه شهادت در راه خداوند متعال عزت ابدی است و شهدا نزد حضرت حق ارتزاق می‌کنند سال‌های سال همچون شمع پر فروغ در این جامعه سوخته و در تاریکی و ظلمت دنیای غرب‌زده نوری برای هدایت شدند. مادران و پدرانی که با تربیت الهی و لقمه‌های پاک و نورانی، فرزندان سرافرازی را در کانون گرم خانواده پرورش دادند که با خلوص نیت خود و تبعیت از ولایت، در راه خدا پرچم این نظام مقدس را در عالم برافراشتند و امنیت و آسایش همگان را تضمین کردند.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت حاجیه خانم کریمی مادر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده را به تمامی ملت ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مادر عزیز و شفاعت شهیدان را برای همگان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار