تشکیل قرارگاه مردمی مدافعان سلامت در قزوین

جمعی از فعالین فرهنگی، مذهبی و جهادی قزوین به منظور مقابله با ویروس کرونا با ارسال نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۳۸۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ - 04March 2020

تشکیل قرارگاه مردمی مدافعان سلامت در قزوینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، بعد از تجربیات ارزشمند از مشارکت و حضور انقلابی و مردمی هیآت مذهبی، مواکب اربعینی، گروههای جهادی و فعالان فرهنگی در حادثه زلزله سرپل ذهاب، سیل گلستان، لرستان، خوزستان و جمعی از هیأت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و گروه‌های جهادی با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تاکید بر ضرورت تشکیل یک قرارگاه مرکزیِ مردمیِ فراگیر جهت هماهنگی، هم افزایی، شبکه سازی، بکارگیری و مداخله ظرفیت های عظیم مردم و بدنه انقلابی جامعه با هدف حضور موثر و مستمر برای حل مسائل مردم بخصوص در حوزه سلامت اعلام آمادگی کردند.

متن این نامه بدین شرح است: «وَاللَّهُ يُحِبُّ إغاثَةَ اللَّهفانِ» «خداوند كمك به اندوهگين و ياری‌خواه را دوست دارد» .

امروز ملت ما در آزمایش و ابتلا واقع شده است. امتحانی که تنها متوجه بیماران و کادر درمانی نیست بلکه این میدان، میدان امتحان برای همه نیروهای جهادی مردمی است و امیدواریم که در این امتحان روسفید باشیم.

ضمن تشکر از خادمان سلامت استان اعم از پزشکان خدوم و پرستاران و کادر درمانی زحمت‌کش به استحضار می‌رساند هیأت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و گروه‌های جهادی آمادگی خود را در جهت فعالیت‌هایی اعم از پیشگیری، آموزش، درمان، خدمت‌رسانی به مردم و هر خدمتی که نیاز باشد اعلام می‌داریم. مدافعان سلامت در کنار شما و مردم عزیز قزوین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها