فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

کشف 30 هزار عدد دستکش بهداشتی احتكار شده در چهارمحال و بختیاری

سردار «غلامعباس غلامزاده» از کشف 30 هزار عدد دستکش بهداشتی احتكار شده در شهرستان كیار خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ - 04March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «غلامعباس غلامزاده» فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اعلام خبر کشف 30 هزار عدد دستکش بهداشتی احتكار شده در شهرستان كیار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینكه یكی از داروخانه‌های شهرستان كیار از عرضه و فروش ماسک و دستکش بهداشتی و مواد ضدعفونی‌ کننده به شهروندان خودداری می كند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

این مسئول افزود: ماموران پلیس شهرستان كیار به همراه نماینده اداره بهداشت پس از هماهنگی قضایی به محل‌ مورد نظر اعزام و با رعایت موازین شرعی و قانونی از داروخانه بازرسی كردند که در بازرسی از این داروخانه تعداد 30 هزار عدد دستکش بهداشتی احتكار شده كشف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در اجرای دستور قضایی، متصدی وقت داروخانه تحت تعقیب قرار گرفت و تمامی اقلام احتکار شده با تنظیم صورتجلسه تحویل دادگاه شد.

غلامزاده در پایان با تاكید بر همكاری نیروی انتظامی با نهادهای مرتبط در راستای مبارزه با گرانفروشی و احتكار اقلام بهداشتی و برخورد با سودجویان و فرصت طلبان، از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در عرضه مواد شوینده، ماسک، دستكش و مانند آن را سریعاً از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار