فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا در گفتگو با دفاع پرس:

شرایط کنونی جامعه فرصت مناسبی برای ارائه فرهنگ ایثار و جهاد است

سردار احمد خادم سیدالشهداء گفت: همه باید از دوران دفاع مقدس الهام بگیرند و با وحدت عمومی و پیشگیری‌های لازم هم با سلاح رسانه‌ای و به خصوص فضای مجازی به مبارزه با رسانه‌های ضد انقلاب بروند و هم بر این ویروس ناخوانده فائق آیند.
کد خبر: ۳۸۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ - 04March 2020

شرایط کنونی جامعه فرصت مناسبی برای ارائه فرهنگ ایثار و جهاد است

 سردار سرتیپ «احمد خادم‌سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب غرب کربلای نیروی زمینی سپاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، اظهار داشت: رسانه های ما باید با انعکاس تلاش جهادگونه جامعه پزشکی و  بازتاب وحدت عمومی کشور برای مبارزه با ویروس کرونا به جنگ رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب بروند.

وی با اعلام خبر همکاری همه جانبه قرارگاه جنوب غرب کربلا با دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، افزود: همه مجموعه های پزشکی و بهداشتی ما از جمله بیمارستان بزرگ شهید بقایی با ایجاد 55 تخت بستری در آمادگی کامل به سر می برند تا در هر زمان که نیاز باشد خدمات خود را به ملت ارائه بدهند. همچنین تیپ حضرت حجت(عج) و گروه الحدید در اهواز، بسیج عمومی لشکر 7 در آبادان و خرمشهر و بسیاری یگان‌های ما در دیگر شهرهای خوزستان به صورت آماده باش در حال گندزایی مکان ها و معابر عمومی هستند.

سردار خادم الشهداء از خط تهیه و تولید ماسک های بهداشتی نیز خبر داد و گفت: پارچه مد نظر برای ساخت و تولید البسه پزشکی و ماسک های بهداشتی توسط هیئت رزمندگان تهیه شده و قصد داریم با تولید این محصولات، آنها را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلای نیروی زمینی سپاه ادامه داد: هم اکنون فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد است فلذا همه باید از دوران دفاع مقدس الهام بگیرند و با وحدت عمومی و البته امیدواری و پیشگیری های لازم هم با سلاح رسانه ای و به خصوص فضای مجازی به مبارزه با رسانه های ضد انقلاب بروند و هم بر این ویروس ناخوانده فائق آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار