مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

توزیع بسته‌های بهداشتی در بین جامعه ایثارگری یاسوج

«سید منصور موسوی» از توزیع بسته‌های بهداشتی در بین جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ - 04March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سید منصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران از توزیع بسته‌های بهداشتی در بین جامعه ایثارگری استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: ادارات بنیاد شهید همه شهرستان‌ها مکلف شدند با حوزه‌های بهداشت و درمان و نیز فرمانداری‌های مربوطه رایزنی و هماهنگی لازم را در این زمینه انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده و دستکش است که به منظور پیشگیری از ابتلای ایثارگران به ویروس کرونا توزیع می‌شود.

موسوی گفت: اولویت توزیع این بسته بهداشتی جانبازان 70 درصد، جانبازان شیمیایی و والدین معظم شهدا با بیماری زمینه‌ای حاد است که با مراجعه به درب منازل آنها توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این، ادارات بنیاد شهید شهرستان‌ها موظف شدند با فعال‌سازی پزشکان پایش سلامت، موارد مشکوک به بیماری کرونا را سریعاً بررسی و مراتب را به‌صورت ویژه به مراکز بهداشت و درمان گزارش دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار