آغاز فعالیت بیمارستان ۵۰ تختخوابی نیروی زمینی ارتش در قم + تصاویر

بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نیروی زمینی ارتش با کادر مجرب در زمینه مقابله با عواقب شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را از امروز در شهرک پردیسان قم آغاز کرد.
کد خبر: ۳۸۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ - 04March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نیروی زمینی ارتش فعالیت خود را با کادر درمانی مجرب و با تجهیزات کامل در زمینه مقابله با عواقب شیوع ویروس کرونا در محل مجموعه فرهنگی ورزشی سردار سلیمانی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در شهرک پردیسان، خیابان ۲۲ بهمن آغاز کرد.

به گفته امیر سرتیپ دوم پزشک «بهزاد موذنی» رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا، مقابله ارتش با ویروس کرونا، کاری جهادی، آفندی و حالت جنگی است و برابر فرمایشات نورانی مقام معظم رهبری، نشان دهنده بارز «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» است.

وی افزود: ارتش از شروع بیماری کرونا در کنار وزارت بهداشت همکاری‌های خود را آغاز کرده و با تمام قوا و نیروی انسانی مجرب و تجهیزات پزشکی، کار آفندی را در مقابله با این ویروس انجام خواهد داد.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا خاطرنشان کرد: استقرار بیمارستان سیار فوق بنا بر درخواست استانداری قم و برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی ارتش، صورت گرفته و کادر درمانی پزشکی عمومی، عفونی و داخلی که بیشترین نیاز در عرصه مقابله با ویروس کرونا هستند در این بیمارستان حضور دارند.

وی گفت: پرستاران، پزشکیاران، بهیاران، نیرو‌های آزمایشگاهی، بهداشت روان و محیط و نیرو‌های پشتیبانی کننده در کنار پزشکان در این بیمارستان انجام وظیفه خواهند کرد.

این بیمارستان از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۲۰ مخصوص پذیرش بیماران مشکوک به کرونا و از ساعت ۲۰ به بعد نیز برای سایر بیماران دایر خواهد بود.

آغاز فعالیت بیمارستان ۵۰ تختخوابی نیروی زمینی ارتش در قم + تصاویرآغاز فعالیت بیمارستان ۵۰ تختخوابی نیروی زمینی ارتش در قم + تصاویرآغاز فعالیت بیمارستان ۵۰ تختخوابی نیروی زمینی ارتش در قم + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار