با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عروج آسمانی سردار «رمضان پورقاسم» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی، عروج آسمانی جانباز هشت سال دفاع مقدس سردار «رمضان پورقاسم» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ - 05March 2020

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران شهادت سردار «رمضان پورقاسم» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی، عروج آسمانی جانباز هشت سال دفاع مقدس سردار «رمضان پورقاسم» را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد و تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه هستند و با شهادت خود عالم را عطرآگین می‌کنند.

در کمال ناباوری و تأسف باخبر شدیم روح پاک یکی از مردان الهی و هم‌تبار عاشورائیان که سال‌های طولانی مجاهدانه و ایثارگرانه با تحمل آثار زیان‌بار شیمیایی در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی سر از پا نشناخت با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.

اینجانب عروج آسمانی جانباز شیمیایی سردار شهید «رمضان پورقاسم» را به محضر مقام عظمای ولایت، مردم شهیدپرور استان مازندران و خانواده معظم ایشان تسلیت و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی‌شان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء‌الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین (ع) میهمان گرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار