دریادار مصدق خواه:

۹۰ درصد بیماران کرونا در بیمارستان گلستان ارتش بهبود یافته‌اند

رئیس بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش گفت: خوشبختانه ۹۰ درصد مراجعه کنندگان به بیمارستان گلستان به علت ویروس کرونا، بهبود یافته‌اند که به مرور ترخیص می‌شوند.
کد خبر: ۳۸۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ - 05March 2020

۹۰ درصد بیماران کرونا در بیمارستان گلستان ارتش بهبود یافته‌اندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر دریادار علی مصدق‌خواه رئیس بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقدامات انجام شده در این بیمارستان برای ارائه خدمت به مردم در پی شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش بنا بر اعلام ستاد آجا یک بخش ایزوله منفی ایجاد کرد. در این بخش آمادگی نیروها وجود داشت و با شیوع ویروس کرونا در کشور پذیرش بیمار را شروع کردیم.

وی افزود: از هفته اول اسفند ماه پذیرش بیمار و افراد مشکوک در دستور کار ما در بیمارستان گلستان قرار گرفت و پرسنل این بیمارستان با تمام توان به عرصه آمده‌اند و توانسته‌ایم تا حدی بار فشار را برعهده گرفته و خدمت رسانی به مردم عزیزمان را انجام دهیم. بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش از آمادگی و پتانسیل بسیار خوبی بر خوددار است و در کنار بخش‌هایی که به مسئله کرونا مشغول هستند سایر قسمت‌ها و بخش‌ها در حال ارائه خدمات به مردم عزیزمان هستند.

رئیس بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: باید این خبر خوش را به مردم بدهیم که خوشبختانه ۹۰ درصد مراجعه کنندگان به بیمارستان گلستان به علت ویروس کرونا بهبود یافته‌اند که به مرور ترخیص می‌شوند.

مصدق‌خواه گفت: بیمارستان گلستان آمادگی دارد در صورت صلاحدید مسئولان تمامی ظرفیت‌های خود را برای ارائه خدمات به مردم شریف ایران و کسانی که درگیر ویروس کرونا شده‌اند قرار دهد، البته امیدواریم که هرچه زودتر شیوع ویروس کرونا کاهش یافته و شرایط عادی حاکم شود.

وی پیش‌گیری را مهمترین راهکار برای مقابله با ویروس کرونا دانست و گفت: توصیه‌های بهداشتی که رسانه‌ها در این روزها اعلام می‌شود را همه مردم باید جدی گرفته و رعایت کنند و مهمتر از آن باید مدیریت استرس را داشته باشند و نگذارند که ترس بر آنها غلبه کند، زیرا استرس بنیه را ضعیف می‌کند و موجب آمادگی پذیرش ویروس در بدن می‌شود.

رئیس بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند که این بیماری در سن پایین ابتلای چندانی ندارد و می‌توانیم با مدیریت استرس این بحران را پشت سر بگذاریم، افرادی که به این ویروس مبتلا می‌شوند، می‌توانند در خانه قرنطینه شوند و بهتر است که این کار را در خانه انجام دهند تا فشار و هزینه کمتری بر سیستم درمان کشور تحمیل شود و از سوی دیگر مراکز بهداشتی بتوانند خدمات بهداشتی بهتری را به افرادی که شرایط جسمانی و بیماری آنها حادتر است ارائه دهند.

وی افزود: مردم با کوچک‌ترین علائم سرماخوردگی و آنفولانزا به مراکز درمانی مراجعه نکنند، باید با مدیریت استرس سیستم ایمنی بدن خودشان را قوی‌تر نگه دارند و با رعایت اصول بهداشتی سعی بر پیش‌گیری از ابتلا به این بیماری داشته باشند و بدانند که با مدیریت استرس و رعایت اصول بهداشتی از ابتلا به این بیماری در امان هستند و در صورت ابتلا نیز می‌توانند بهبودی کامل یابند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار