سردار مقیمی خبر داد؛

دستگیری 45 محتکر/ کشف نزدیک به 2 میلیون تجهیزات بهداشتی در 24 ساعت گذشته

رئیس پلیس امنیت اقنصادی ناجا از دستگیری 45 محتکر و کشف حدود 2 میلیون انواع تجهیزات بهداشتی احتکار شده در طرح مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ - 05March 2020

دستگیری 45 محتکر / کشف نزدیک به 2 میلیون تجهیزات بهداشتی در 24 ساعت گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» در خصوص دستگیری محتکران اقلام پزشکی اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های بهداشتی کارآگاهان این پلیس در سراسر کشور طی 24 ساعت گذشته از واحد‌های صنفی، تجاری و انبار در سراسر کشور بازدید کرده اند.

وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته 44 مرکز تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف شناسایی و 45 نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا بیان داشت: کارآگاهان در این بازرسی‌ها موفق به کشف یک میلیون و 910 هزار و ۶۶۶ عدد تجهیزات بهداشتی شامل یک میلیون و 764 هزار و 704 عدد دستکش، 109 هزار و 130 بطری انواع مواد ضد عفونی کننده، 36 هزار و 832 عدد انواع ماسک، چند تن ماده ضد عفونی کننده، ۱۰ تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و ماسک به همراه 76 میلیون و 435 هزار عدد تجهیزات بهداشتی کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

سردار مقیمی به هموطنان توصیه کرد: از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی و افکار عمومی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، بپرهیزند و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان بیان داشت: پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست دارد تا در صورت اطلاع از احتکار، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار