مسئول حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد خبر داد؛

سازمان مردم نهاد «وارثان فتح» تشکیل می‌شود

حجت‌الاسلام محمدهادی خسروی از تشکیل سازمان مردم نهاد «وارثان فتح» به منظور برگزاری جلسات آموزش در حوزه تولیدات دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 05March 2020

حجت‌الاسلام محمدهادی خسروی مسئول حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، اظهار داشت: در راستای انتقال معارف حماسه هشت ساله دفاع مقدس، هم افزایی و هم گرایی سازمان مردم نهاد «وارثان فتح» تشکیل حواهد شد.

وی افزود: این سازمان مردم نهاد با مشارکت  سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد، بسیج طلاب و روحانیون، موسسه امیر بیان و حوزه عملیه ایجاد خواهد شد.

حجت‌الاسلام خسروی ادامه داد: جلسات تعیین چارت سازمانی و تعیین وظایف صورت گرفته است و در مرحله بعد به  عضو‌گیری و تکمیل نیروها می‌پردازد.

مسئول حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد با اشاره به بهره‌مندی این مجموعه از شش واحد یادآور شد: این واحدها شامل آموزش، نشر پژوهش، تولید محتوا، نشر در فضای مجازی و واحد خیرین است.

وی در پایان تاکید کرد: برگزاری جلسات آموزش در حوزه تولیدات دفاع مقدس، تولید مقالات، برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از فرصت مجالس مذهبی از موضوعات محوری این سازمان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار