مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان یک مطالبه عمومی است

سردار عباس یوسفی گفت: نباید فراموش کنیم که ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان یک مطالبه عمومی و یک هدیه به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران است.
کد خبر: ۳۸۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ - 05March 2020

ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان یک مطالبه عمومی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز و پس از کاشت چند اصله درخت در محوطه باغ موزه دفاع مقدس اهواز واقع در پارک شهروند ضمن بازدید از مراحل ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان به میان کارگران شاغل در این مرکز رفت و به آنان خسته نباشید و خداقوت گفت.

وی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی مهندسین اداره کل خوزستان و دغدغه مندی شان برای اتمام هر چه سریعتر این پروژه اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان یک مطالبه عمومی و یک هدیه به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران است.

سردار یوسفی ضمن بازدید میدانی از قسمت های مختلف بر نظارت حداکثری و کیفیت بخشی بیشتر برای ساخت ساختمان اصلی موزه تاکید کرد و گفت: این ساختمان باید تا سال ها و بلکه قرن ها اسناد، شواهد و مدارک مظلومیت، شهامت، ایثار و شهادت طلبی فرزندان انقلابی این مملکت را به نسل های بعدی و بلکه دنیا نشان دهد.

وی در پایان خواستار حفظ سلامت و رعایت کامل موارد ایمنی و بهداشتی مهندسین و کارگران شاغل در این مرکز شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار