مسئول بسیج رسانه خوزستان خبر داد؛

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا در خوزستان

سجاد بهمئی گفت: هدف بسیج رسانه و قرارگاه رسانه‌ای مبارزه با ویروس منحوس کرونا آمادگی کامل در کنار مدافعان سلامت و مردم برای مقابله ترفند کروناهراسی دشمن است.
کد خبر: ۳۸۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ - 05March 2020

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «سجاد بهمئی» مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان امروز در نشست قرارگاه رسانه‌ای مقابله با بیماری کرونا که در محل سازمان بسیح رسانه خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج رسانه و قرارگاه رسانه‌ای مبارزه با ویروس منحوس کرونا با آمادگی کامل در کنار مدافعان سلامت و مردم برای مقابله ترفند کروناهراسی دشمن است.

وی در این نشست که مدیران مسئول رسانه‌های استان و سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز حضور داشتند، افزود: عملیات مبارزه با این بیماری به یک رزمایش عمومی و میدان جهاد برای مردم و بویژه رسانه ها تبدیل شده است. لازم است همه رسانه ها با هم افزایی کامل در خنثی کردن جنگ روانی دشمن که دنبال التهاب‌آفرینی در جامعه هستند، وارد این عرصه رسانه‌ای شوند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به تقلاهای رسانه های معاند در ایجاد التهاب در جامعه گفت: رسانه‌های غربی به شکل شبانه روزی با بازنشر اطلاعات غلط و تولید شایعات بسیار در فضای مجازی درصدد تشویش اذهان عمومی نسبت به کرونا و القای ناامیدی در جامعه هستند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مناسب رسانه ای در خوزستان بیان داشت: خوزستان از نظر رسانه‌ای استان غنی و ثروتمندی است. این رسانه ها می توانند با تولید محتوا، عکس نوشته، خبر، انیمیشن، فیلم و سایر قالب‌های رسانه ای نقش بزرگ و اثرگزاری در ایجاد آرامش جامعه ایفا کنند.

 بهمئی با اشاره به اینکه تعامل و همکاری نزدیک با جامعه پزشکی و پوشش صادقانه مجاهدت‌های کادر سلامت در خوزستان یکی از اولویت های سازمان بسیج رسانه است، بیان داشت: قرارگاه رسانه‌ای بسیج خوزستان در کنار دانشگاه علوم پزشکی آمادگی تعامل حداکثری تا نابودی این ویروس منحوس از کشور را دارد.

وی بیان داشت: این قرارگاه که با حضور اصحاب رسانه خوزستان تشکیل شده می تواند مرجعی مطمئن و آرام بخش برای انتشار اخبار موثق در جامعه باشد.

مسئول قرارگاه رسانه ای بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: این قرارگاه این آمادگی را دارد تا از ظرفیت سایر رسانه ها نیز استفاده کند. در این بین لازم است ضمن تشکر از فعالیت های خستگی ناپذیر مجموعه کادر دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، روابط عمومی دانشگاه با همکاری مستمر با رسانه ها به پویایی این قرارگاه بیش از پیش کمک کند.

بهمئی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مساعدت رسانه‌های استان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ضمن ایجاد فضایی آرام و ارائه اطلاعات درست به مردم به زودی این ویروس منحوس از کشور رفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار