مادر شهیدان «شاهینی» در قم آسمانی شد

مادر بزرگوار شهیدان محمد و علیرضا شاهینی شاهرودی و مادر همسر شهید آرش به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۸۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ - 05March 2020

مادر شهیدان «شاهینی» در قم آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حاجیه خانم «شهربانو ملاحسنی» مادر بزرگوار شهیدان محمد و علیرضا شاهینی و مادر همسر شهید محمدشریف آرش، به لقاءالله پیوست.

پیکر این بانوی ایثارگر امروز در قم تشییع و در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر (ع) قم و در جوار مزار شهدا به خاک سپرده شد؛ همچنین مراسم شب اول ترحیم نیز در بلوار ۵۵ متری عمار یاسر، محله باغ پنبه، تکیه کوچه نو برگزار شد.

علیرضا شاهینی فرزند حسین، در اول فروردین ۱۳۴۹، در شاهرود به دنیا آمد، وی دانش‌آموز سال چهارم دبیرستان بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و به عنوان آرپی جی زن مشغول فعالیت شد؛ علیرضا در ۲۲ دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت، شهید شد.

محمد شاهینی فرزند حسین متولد پنجم خرداد ۱۳۴۵ در قم بود؛ وی دانشجوی دوره کارشناسی در رشته الهیات و طلبه بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت؛ وی نیز ۲۲ دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.

محمدشریف آرش فرزند محمدتقی در سوم مهر سال ۱۲۳۸ در بیارجمند شاهرود به دنیا آمد، وی در تاریخ ۲۰ بهمن سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در رقابیه به شهادت رسید و در بیارجمند شاهرود به خاک سپرده شد.

مزار شهیدان والامقام علیرضا و محمد شاهینی در گلزار شهدای شهر شاهرود قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار