با صدور بیانیه ای مطرح شد؛

محکومیت جنایت علیه مسلمانان هند توسط شورای نهادهای حوزوی در خوزستان

شورای نهاد‌های حوزوی استان خوزستان با صدور بیانیه‌ای در محکومیت کشتار مسلمانان هند، دست تفرقه‌افکن انگلیس را عامل خون‌های پاک ریخته‌شده مسلمانان هندی عنوان کرد.
کد خبر: ۳۸۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ - 06March 2020

محکومیت جنایت علیه مسلمانان هند توسط شورای نهادهای حوزوی در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، شورای نهاد‌های حوزوی استان خوزستان با صدور بیانیه‌ای در محکومیت کشتار مسلمانان هند، دست تفرقه‌افکن انگلیس را عامل خون‌های پاک ریخته‌شده مسلمانان هندی عنوان کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

علیرغم اینکه سالیان سال مسلمانان و هندو‌ها در سرزمین پهناور هندوستان در کنار یکدیگر به‌طور کاملاً مسالمت‌آمیزی زندگی کردند، امروز به دلیل نقشه‌های شوم استکبار جهانی و سیاست نحس «تفرقه بینداز و حکومت کن»، متأسفانه به جان یکدیگر افتاده و هم اکنون شاهد این قتل و جنایت‌ها هستیم.

قطعاً ریشه تفرقه‌افکنی‌های دشمنان، ترس از وحدت ادیان علیه سیاست‌ها و تحرکات شیطان صفتان استکبار جهانی و ایادی آن است و امروز که ملت‌ها بیدار شده و می‌خواهند پشت‌ به‌ پشت همدیگر دهند تا استکبار را نابود کنند، دست تفرقه‌ افکن انگلیس و سایر کشور‌های استعماری سبب شده این قتل‌عام‌ها در سرزمین ادیان بزرگی، چون بودائی و مسلمان رخ دهد.

ما ضمن محکوم کردن این جنایات، به مردم جهان می‌گوییم که به گذشته مسلمانان رجوع کرده و ببینند که در کجا مسلمانان آغازگر جنگ‌ها بوده و در ادوار تاریخ، از جانب مسلمین به چه کسی آسیب رسیده است؟  آیا جز این بوده که مسلمانان همواره منادی وحدت و یکپارچگی ملت‌های دنیا برای صلح، دوستی و زندگی مسالمت‌آمیز بوده‌اند.

این اسلام هراسی که توسط استکبار جهانی در دنیا شکل‌گرفته، توطئه‌ای است برای اینکه پیروان ادیان را به جان یکدیگر بیندازند تا عمر نحس خودشان ادامه پیدا کند.

به مردم جهان به‌خصوص به هندوها، جمله تاریخی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که فرمودند؛ «اگر دین ندارید، آزاده باشید» را تذکر می‌دهیم و از آن‌ها می‌خواهیم که حریت را محور تفکرات خود قرار داده و فریب توطئه‌های مذبوحانه دشمن را نخورند.

امیدواریم دولت هند به‌زودی تدابیری اتخاذ کرده و مانع از گسترش این جنایات علیه مسلمین کشورش شود تا إن‌شاالله همه باهم، به‌عنوان کشور‌هایی که سال‌های سال زیر یوق ستمگری‌های استعمارگران، آسیب دیده ایم، در کنار همدیگر علیه استکبار قد علم کنیم و موجبات ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم آوریم.

مجدداً ضمن محکوم کردن این جنایات فجیع، آرزوی وحدت و یکپارچگی مستضعفان عالم برای غلبه بر استکبار جهانی را داریم.

به امید ظهور دولت کریمه منجی عالم بشریت و نابودی همه ظالمان و ستمگران و پیروزی مستضعفان عالم.

«مسعود بهرام پور» به نمایندگی از شورای نهاد‌های حوزوی خوزستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها