فرمانده انتظامی مازندران:

هموطنان از سفر به شمال اکیداً خودداری کنند

سردار «سیدمحمود میرفیضی» با تاکید بر جلوگیری از ورود تمامی خودروها به استثنا خودروهای امدادی، حامل موادسوختی و فاسدشدنی به استان مازندران، از هموطنان خواست برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از سفر به شمال کشور اکیداً خودداری کنند.
کد خبر: ۳۸۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ - 06March 2020

هموطنان از سفر به شمال کشور اکیداً خودداری کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیدمحمود میرفیضی» فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر جلوگیری از ورود تمامی خودروها به استثنا خودروهای امدادی، حامل موادسوختی و فاسدشدنی به استان مازندران، از هموطنان خواست برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از سفر به شمال کشور اکیداً خودداری کنند.

وی ضمن دعوت از هموطنان به جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و لزوم مشارکت عمومی در مهار ویروس کرونا گفت: مسافرت در شرایطی که اکثر استان‌های کشور درگیر شیوع این ویروس هستند، تهدیدات بسیار خطرناکی را در آلودگی و گسترش آن به همراه دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مأموران پلیس راه با حضور در ورودی محورهای استان مازندران شامل محور هراز، کندوان، فیروزکوه، گلوگاه، رامسر، کیاسر و همچنین آزادراه تهران شمال، با جدیت تمام از ورود انواع خودروها به استثنا خودروهای امدادی، حامل مواد سوختی و فاسدشدنی جلوگیری خواهند کرد.

میرفیضی با درخواست از هموطنان برای همکاری با مأموران پلیس و نیروهای امدادی مستقر در محورهای استان گفت: ورود مسافران از تمامی محورهای مواصلاتی به استان گیلان ممنوع است و اخبار بعدی از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها