سردار شریفی خبر داد؛

توزیع بسته‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده بین جانبازان برای مقابله با کرونا

مسئول ایثارگران سپاه گفت: معاونت بهداشت و درمان سپاه برای جلوگیری از ابتلای جانبازان به ویروس‌کرونا تاکنون هزار بسته بهداشتی را بین جانبازان بویژه جانبازان شیمیایی توزیع کرده است.
کد خبر: ۳۸۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ - 07March 2020

توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا بین جانبازانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران، سردار «ابوالقاسم شریفی» مسئول ایثارگران سپاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم مبارزه و جلوگیری از گسترش این ویروس، اظهار داشت: جانبازان، خصوصاً جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی از قشر‌های حساس و آسیب‌پذیر به کرونا هستند.

وی با تأکید بر وضع اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلای جانبازان به این ویروس، بیان کرد: در همین راستا و باتوجه به نیاز مبرم جانبازان عزیز به وسایل بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، با هماهنگی صورت گرفته با معاونت بهداشت و درمان سپاه در مرحله اول هزار بسته بهداشتی توسط سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران توزیع شده و در مرحله بعدی نیز ۵۰۰ بسته بهداشتی دیگر بین جانبازان توزیع خواهد شد.

سردار شریفی با بیان اینکه این بسته‌های بهداشتی شامل دستکش یکبار مصرف، ماسک، ژل و محلول ضدعفونی‌کننده است، افزود: با توجه شرایط جسمی جانبازان شیمیایی و مقاومت بدن پایین بدن آنان در مقابل ویروس کرونا، جانبازان عزیز به هیچ وجه از منزل خارج نشوند.

مسئول ایثارگران سپاه ادامه داد: برابر ابلاغ فرمانده کل سپاه، جانبازان شیمیایی و تنفسی ریوی شاغل به خدمت لازم نیست در محل کار حضور داشته باشند و تا پایان سال جاری می‌توانند در منزل استراحت کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها