فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد؛

دستگیری 5 محتکر لوازم بهداشتی و دارویی در قائمشهر

سردار «سیدمحمود میرفیضی» از دستگیری 5 محتکر لوازم بهداشتی و دارویی و کشف بیش از 37 هزار جفت انواع دستکش و 16 هزار عدد انواع محلول ضدعفونی کننده در شهرستان قائمشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ - 07March 2020

دستگیری 5 محتکر لوازم بهداشتی و دارویی در قائمشهربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیدمحمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بیماری کرونا ویروس در سطح استان، طرح نظارت و بازدید از واحدهای صنفی عرضه مواد بهداشتی در دستور کار کلیه یگان‌های انتظامی و اجرایی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی شهرستان قائمشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار انواع دستکش، ماسک و انواع مواد شوینده و تجهیزات بیمارستانی توسط افرادی در آن شهرستان با خبر شدند.

میرفیضی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره بهداشت شهرستان قائمشهر در بازدید از انبار و واحد صنفی متهمان 37 هزار جفت انواع دستکش، 17 هزار عدد پد الکلی و محلول‌های ضدعفونی کننده و 440 عدد ماسک فیلتر دار کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه چهار نفر از متصدیان این واحدهای صنفی با صدور حکم مرجع قضائی روانه زندان شدند به مردم توصیه کرد: به محض مشاهده هرگونه گران فروشی و یا احتکار فرآورده‌های بهداشتی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار