امیر نعمتی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس اعلام کرد؛

آمادگی نزاجا برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف کشور

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در قم گفت: آمادگی داریم که در صورت نیاز در استان‌های دیگر هم بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۳۸۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 09March 2020

آمادگی نزاجا برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف کشورامیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به شایعات مطرح شده درخصوص ویروس کرونا اظهار داشت: نیروهای مسلح به دور از این شایعات و حاشیه‌سازی‌ها در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده ارائه هرگونه خدمت به هموطنان در جهت شکست این ویروس منحوس هستند.

وی ادامه داد: هموطنان باید بدانند که رسانه‌های معاند و برخی‌ها در فضای مجازی به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه هستند؛ لذا از مردم می‌خواهم به این موضوعات توجهی نداشته باشند و اطلاعات خود را از طریق مراجع رسمی دریافت کنند.

جانشین فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش با گستردگی خود در سطح کشور و بهره‌گیری از تجهیزات و توانمندی نیروی انسانی، خود را در خط مقدم مقابله و مبارزه با این ویروس می‌داند و نیروهای ما امروز با به‌کارگیری تجهیزات لازم، کار ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری را انجام می‌دهد.

امیر نعمتی گفت: خوشبختانه با کارهای پیشگیرانه و اقدامات درمانی تا به امروز مورد مثبتی از ویروس کرونا در بین کارکنان پایور و وظیفه خود نداشته‌ایم و این خودش جوابی است به کسانی که به دنبال ایجاد حاشیه و شایعه‌سازی هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در قم افزود: نزاجا این آمادگی را دارد که در صورت نیاز در استان‌های دیگر هم بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار