استاندار مازندران:

«مازندران» روزهای سخت «کرونا» را از سر می‌گذراند

«احمد حسین زادگان» به مناسبت سالروز ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر پیام تبریکی صادر کرد. ‎
کد خبر: ۳۸۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ - 08March 2020

«مازندران» روزهای سخت «کرونا» را از سر می‌گذراند/ ضرورت تبریک روز پدر به شیوه نوین ارتباط جمعیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران در پیامی سالروز ولادت با سعادت و خجسته امیر مومنان، حضرت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر را تبریک گفت و از مقام همه مردان و پدران و انسان‌های جان برکفی که به جای بودن در فضای گرم و امن خانواده، سنگر پرمخاطره پرستاری و تیمارداری از بیماران و هموطنان را برگزیده اند، تجلیل کرد. ‎

در ابتدای این پیام آمده است: سیزدهم رجب، سالروز میلاد خجسته مردی است که در خانه خدا دیده به جهان گشود و در خانه خدا به شهادت رسید. مردی که در سایه سار تربیت و پرورش وحیانی و نبوی، اسوه و الگوی جاودانِ مردی، عدالت، تقوی و دینداری شد و به مرتبه آسمانی امامت و شهادت رسید و به مظهر والای جوانمردی و رادمردی بدل شد. روز میلاد آن رادمرد بزرگ تاریخ که پدر یتیمان و پشتیبان محرومان و ستمدیدگان بود بدرستی روز پدر لقب گرفت.

امروز کشور و استان عزیز ما روزهای سخت شیوع کرونا را از سر می‌گذراند. ضمن تبریک روز مرد و پدر به همه مردان و پدران و انسان‌های جان برکفی که بجای بودن در فضای گرم و امن خانواده، سنگر پرمخاطره پرستاری و تیمارداری از بیماران و هموطنان را برگزیده اند، از همه مازنی‌های‌های بزرگوار انتظار دارم، تا با تغییر جدی در رفتار و سبک زندگی خود برای محافظت از والاترین گوهرهای حیات خود در ایام پیش رو در صورت امکان، از شیوه‌های نوین ارتباط جمعی برای تبریک روز پدر، سال نو و ... استفاده کنند و در صورت حضور در محضر این عزیزان، با ماسک، دستکش و رعایت فاصله؛ به استقبال آنان بروند و از هرگونه در آغوش گرفتن و روبوسی با آنان جدا پرهیز کنند. باید آگاه باشیم که هیچ نعمتی عزیزتر از وجود پربهای پدران و مادران نیست؛ پس ابتدا در حفظ و حراست جان عزیزشان تلاش کنیم.

سالروز ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به تمام پدران بزرگوار، به ویژه پدران معظم شهیدان تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه ایرانیان و مازندرانی‌های عزیز در سایه سار آیین انسان ساز علوی، عزت، سربلندی و عاقبت بخیری مسالت دارم.

امیدوارم خداوند قادر متعال، شایستگی پیروی راستین از رفتار، گفتار و کردار آن سرچشمه حقیقت و معرفت را نصیب همه ما گرداند. ان شاء الله تعالی

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار