پدر شهیدان صفری به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان «رمضانعلی و محمد جعفر صفری» از شهرستان لاهیجان، شامگاه شنبه (17 اسفند) بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۸۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ - 08March 2020

پدر شهیدان صفری به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «غلامحسین صفری» پدر شهیدان «رمضانعلی و محمد جعفر صفری» شامگاه شنبه (17 اسفند) بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

«رمضانعلی صفری محسن آبادی» پنجم ارديبهشت 1337، در روستای «محسن آباد» از توابع شهرستان آستانه اشرفیه چشم به جهان گشود. پدرش «غلامحسين» كشاورز بود و مادرش «فاطمه» نام داشت. تا پايان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و ديپلم گرفت. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور يافت. هفدهم ارديبهشت 1361 با سمت آرپی جی زن در منطقه عملیاتی «شلمچه» بر اثر اصابت گلوله به سينه به شهادت رسید. مزار وی در زادگاهش قرار دارد.

«محمدجعفر صفری محسن آبادی» سوم ارديبهشت 1349، در روستاي «محسن آباد» از توابع شهرستان آستانه‌ اشرفيه به دنيا آمد. تا پايان دوره ابتدايی درس خواند. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. بيست و ششم دی 1365، در منطقه عملیاتی «شلمچه» بر اثر اصابت تركش خمپاره به صورت و شكم، شهيد شد. مزار وی در زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار