مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

واژه «یا علی» انرژی بخش ترین کلام دوران دفاع مقدس بود

سردار عباس یوسفی گفت: به جرات می‌گویم که واژه «یا علی» تاثیرگذارترین و پرتکرارترین تکیه کلام مردان ایران اسلامی بوده و هست، واژه‌ای که به جوانان این مرز و بوم قوت قلب می‌داد و همچون ذوالفقار بر فرق دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب فرود می‌آمد.
کد خبر: ۳۸۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ - 08March 2020

واژه «یا علی» انرژی بخش ترین کلام دوران دفاع مقدس بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز با اعلام پیامی ولادت باسعادت مولای متقیان، امام اول شیعیان جهان، امام علی (ع) را به همه شیفتگان حضرت تبریک گفت.

وی این عید خجسته را به پدر همه شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تبریک گفت و اظهار داشت: اگر صبر و استقامت پدران غیرتمند و نجیب این مملکت نبود که با دستان خود و دعای معنوی شان فرزندان غیورشان را راهی صحنه های نبرد کنند معلوم نمی شد که سرنوشت این جنگ نابرابر به کجا می رسید.

سردار یوسفی ادامه داد: در همه جای دنیا از رفتن فرزندان شان به جاهای پرخطر به خصوص صحنه های نبرد ممانعت می کنند و به هر ترفندی دست می زنند تا جان بچه هایشان را حفظ کنند اما در ایران اسلامی و عزیز ما پدران غیور و صبورمان با دعای خیرشان و دلگرمی وجودشان باعث می شدند که جوانان برومند این مملکت برای دفاع از آرمان های بلند اسلام و انقلاب راهی جبهه های حق علیه باطل شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی به وضوح می توان رد پای خصایص برجسته ائمه اطهار و به خصوص مولای متقیان را در کالبد مردان این سرزمین دید. به جرات می گویم که واژه «یا علی» تاثیرگذارترین و پرتکرارترین تکیه کلام مردان ایران اسلامی بوده و هست، واژه ای انرژی بخش که در سخت ترین صحنه های نبرد همچون ذوالفقار حیدر کرار به جوانان این مرز و بوم قوت قلب می داد و بر فرق دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب فرود می آمد.

وی در پایان به جوانان انقلابی و پرشور ایران اسلامی و خوزستان قهرمان تاکید کرد: در هیچ شرایطی از واژه معجزه گر «یا علی» غافل نشوید و یقین بدانید که تکیه بر شجاعت، عدالت و رحمت بیکران مولا علی(ع) گره گشای خیلی از سختی هایتان در برهه های مختلف زندگی تان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها