دریادار خانزادی:

پیروی از امام علی (ع) ضامن سربلندی ملت ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیروی از امام علی (ع) ضامن تبلور و حاکمیت ارزش‌هایی است که مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توفیق سربلندی ملت ایران است.
کد خبر: ۳۸۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ - 08March 2020

پیروی از امام علی (ع) ضامن سربلندی ملت ایران استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی ولادت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

وی در این پیام با بیان اینکه پیروی از آن حضرت ضامن تبلور و حاکمیت ارزش‌هایی است که مقوم معنویت و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توفیق سربلندی ملت شریف ایران است، آورده است: بهره‌مندی از سایه ولایت آن حضرت و کسب فیض از حقیقت وجودی ایشان نعمتی بزرگ برای ملت عظیم‌الشأن ایران و همه آزادی خواهان جهان است.

متن پیام او به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فتوت، روح مهربانی و صداقت، شهسوار اسلام، بانی ولایت و طراوت عبادت هدیه ارزشمند و منحصر به فردی است که خداوند متعال به جامعه بشری و جهان هستی عنایت فرمود تا تلألو انوار حیات‌بخش آن الگویی باشد برای ابناء بشر برای رسیدن به کمال حقیقی و معیاری باشد برای همه کمالات انسانی.

پیروی از آن حضرت ضامن تبلور و حاکمیت ارزش‌هایی است که مقوم معنویت و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توفیق سربلندی ملت شریف ایران است. بهره‌مندی از سایه ولایت آن حضرت و کسب فیض از حقیقت وجودی ایشان نعمتی بزرگ برای ملت عظیم‌الشأن ایران و همه آزادی خواهان جهان است.

بصیرت و دوراندیشی، صلابت و شجاعت، تقوا و پرهیزگاری، فداکاری و ایثار، خداجویی، مراقبت از نفس و حق‌طلبی تا مرز شهادت از جمله خصیصه‌های نمادین ایشان است که اخلاق عملی و جامعه امروز بشری بیش از پیش نیازمند بهره‌مندی از آنان است.

ضمن گرامی داشت این روز عزیز و گرانقدر و تبریک روز مرد به کلیه دلاورمردان غیور و متعهد نداجا و خانواده‌های بزرگوار ایشان از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم تا توفیق پیروی و تبعیت از ولایت آن حضرت، ائمه معصومین (ع) و نایب برحقش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را تا برپایی حکومت حضرت مهدی (عج) به ما عنایت فرماید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش

دریادار حسین خانزادی

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار