در پیامی؛

حجت‌الاسلام «شهیدی» درگذشت مادر شهیدان «شمسی‌پور» را تسلیت گفت

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، درگذشت مادر شهیدان «محمد، حسین و جعفر شمسی‌پور» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ - 09March 2020

حجت‌الاسلام شهیدی درگذشت مادر شهیدان «شمسی‌پور» را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی، درگذشت حاجیه‌خانم «ثریا روشنی کیکاسری» مادر شهیدان «محمد، حسین و جعفر شمسی‌پور» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام شهیدی به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر شمسی‌پور

سلام علیکم

در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و سرافرازی در صلابت است. ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای جمله مادران، همسران و فرزندان معزز شهداست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه‌خانم «ثریا روشنی کیکاسری» مادر بزرگوار شهیدان معظم «محمد، حسین و جعفر شمسی‌پور» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم. امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

سید محمدعلی شهیدی»

خاطرنشان می‌شود، «حسین شمسی‌پور» سال ۶۲ در عملیات «والفجر ۲»، «جعفر شمسی‌پور» سال ۶۳ در منطقه عملیاتی «مریوان» و «محمد شمسی‌پور» سال ۶۵ در عملیات «کربلای ۲» در منطقه عملیاتی «حاج‌عمران» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار