مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در ۱۲ امامزاده شاخص مازندران

حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در ۱۲ امامزاده شاخص استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 09March 2020

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در ۱۲ امامزاده شاخص مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتخار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران این است که در همراهی با دیگر نهادها از جمله استانداری با تشکیل ستاد پدافند غیرعامل در اداره کل و ادارات تابعه شروع به مبارزه با ویروس کرونا کرده است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مناسبی از راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح بقاع متبرکه استان صورت گرفته است، افزود: آستان مقدس امامزادگان مازندران روزانه در نوبت‌های مختلف ضدعفونی و از برگزاری هرگونه مراسم، تجمع و توزیع نذری جلوگیری می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در ۱۲ امامزاده شاخص استان خبر داد و گفت: کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری خواهران بسیجی و خادمین آستان مقدس امامزادگان مازندران راه‌اندازی شده است که بستگی به ظرفیت آن بقعه متبرکه و نیروی کار روزانه ماسک تولید و بین مردم توزیع می‌شود.

حیدری جناسمی تصریح کرد: برای جلوگیری از تجمع هنگام توزیع ماسک، خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مقابل درب خانه‌های شهروندان اقدام به اهدای ماسک می‌کنند.

وی با بیان اینکه اوقاف مازندران برای حفظ سلامتی مردم، جلوگیری از شیوع ویروس و شکست دادن این کرونا ویروس تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم از خانه‌های خود بیرون نیایند تا چرخه شیوع این ویروس قطع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار