سردار فدوی در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

تصمیمات قرارگاه ثارالله برای مقابله با کرونا

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: روز گذشته با حضور همه مسئولان شهری، جلسه‌ای در قرارگاه ثارالله به ریاست فرمانده کل سپاه برگزار و در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد.
کد خبر: ۳۸۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ - 09March 2020

برگزاری جلسه مقابله با کرونا برای تهران در قرارگاه ثاراللهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم نهال‌کاری که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره اقدامات سپاه برای مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: برای مبارزه با بیماری‌هایی مانند کرونا قرارگاهی دائمی در سپاه به نام «شفا» راه‌اندازی شده که درباره استفاده از همه امکانات و توانمندی‌های انسانی و تجهیزاتی سپاه و بسیج برای کمک به مهار این بیماری تصمیم‌گیری می‌کند و علاوه بر این، با قرارگاه کشوری مقابله با کرونا که وزیر بهداشت ریاست آن را عهده‌دار است نیز همکاری و تعامل دارد.

وی ادامه داد: روز گذشته برای شهر تهران با حضور همه مسئولان شهری جلسه‌ای در قرارگاه ثارالله به ریاست فرمانده کل سپاه برگزار و در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد.

سردار فدوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه روز گذشته قرارگاه ثارالله، تصریح کرد: از امروز تعداد زیادی تخت نقاهتگاهی توسط سپاه در اختیار مجموعه‌های تخصصی با مسئولیت قرارگاه مقابله با کرونا استان تهران قرار می‌گیرد تا بیمارانی که دوره درمانی در بیمارستان را طی کرده‌اند و باید در مجموعه‌ای قرار گیرند تا بهبود کامل پیدا کنند و ناقل نباشند، در این نقاهتگاه تحت نظر باشند.

وی با اشاره به آسیب دیدن برخی کسب و کار‌ها در اثر شیوع ویروس کرونا، گفت: تصمیماتی هم برای عزیزانی که به دلیل این شیوع این ویروس در کسب و کارشان متضرر شدند، اتخاذ و قرار شد که مجموعه‌های مختلف مثل سپاه، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که می‌توانند دخیل باشند، منابعی را تأمین کنند تا به نوعی جبران بیکاری این عزیزان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص اقدامات سپاه در استان گیلان نیز عنوان کرد: پس از اعلام وزارت بهداشت، نیروی دریایی سپاه نیز یک بیمارستان سیار را در آنجا مستقر کرده است؛ البته سپاه استان گیلان از ابتدای شیوع این بیماری، در صحنه حاضر بوده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار