سردار مقیمی خبر داد؛

دستگیری ۲۷ محتکر کالاهای بهداشتی/ کشف ۶۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از دستگیری ۲۷ محتکر و کشف ۶۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های بهداشتی، طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ - 09March 2020

دستگیری ۲۷ محتکر و کشف ۶۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کنندهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با تأکید بر اجرای مستمر طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های بهداشتی اظهار داشت: هم‌اکنون که ویروس کرونا، امنیت هم‌وطنان را به خطر انداخته است، تمامی دستگاه‌ها ازجمله پلیس امنیت اقتصادی با اجرای این طرح در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در بازرسی از انبار‌ها و مراکز توزیع کالا‌های بهداشتی در سراسر کشور، ۲۷ مرکز متخلف شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی پلمب شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: کارآگاهان در این بازرسی‌ها، ۷۴۶ هزار و ۷۸۹ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۶۰۰ هزار و ۷۸۵ لیتر مایع ضدعفونی کننده، ۹۱ هزار و ۱۷۰ عدد انواع دستکش، ۵۴ هزار و ۸۳۴ عدد انواع ماسک کشف و در این رابطه ۲۷ متهم را دستگیر کردند که تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار مقیمی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم با هماهنگی‌های برون‌سازمانی و کمک دستگاه‌های ذی‌ربط فرآیند تولید و توزیع را مدیریت کنیم؛ زیرا شایسته نیست، مردم اقلام ضروری و مورد نیاز بهداشتی خود را با مبالغ گزاف و به سختی تهیه کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات اخیر (۲۴ ساعت گذشته) در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بوده به هموطنان توصیه کرد که از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، پرهیز کرده و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان تأکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می‌کنند و ما نیز از شهروندان می‌خواهیم هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار