سردار حسینی خبر داد؛

پاسخگویی ۲۴ ساعته «سامانه ۱۶۵» با موضوع کرونا

معاون بهداد ناجا از پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۶۵ صدای پزشک این معاونت در راستای آموزش و آگاه‌سازی خانواده‌ها با محوریت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ - 09March 2020

پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۶۵ با موضوع کرونابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار دکتر «محمدرضا حسینی» معاون بهداد ناجا  در جلسه معاونت بهداد ناجا، توصیه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: این فرموده معظم‌له که «خداوند ما را موظف کرده است در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم» باید در مدیریت بحران بیماری کرونا فصل‌الخطاب قرار گیرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در روز‌های اخیر عنوان کرد: همه نهاد‌ها به‌ویژه نهاد‌های بهداشتی درمانی با اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص راه‌های انتقال و پیشگیری از این بیماری بر خودداری از رفت و آمد‌های غیر ضروری افراد به‌ویژه افراد مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای تأکید دارند.

دکتر حسینی در ادامه سامانه ۱۶۵ صدای پزشک معاونت بهداد ناجا را ظرفیت خوبی در ارائه خدمات مشاوره و آموزش به خانواده‌ها دانست و از فعالیت شبانه‌روزی این سامانه با هدف پاسخگویی به سوالات و ابهامات کارکنان و خانواده‌ها با محوریت بیماری کرونا خبر داد.

بنا بر این گزارش، خط امین ۸۲۱۶۵ و خط شهری ۶۳۹۸۲۱۶۵-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کارکنان و خانواده‌ها در زمینه بیماری کرونا است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار