رئیس پلیس راهور استان مازندران تشریح کرد؛

تمهیدات پلیس راهور مازندران برای مقابله با «کرونا»

«مهدی باقری» از تدابیر ویژه پلیس راهور در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ - 09March 2020

تمهیدات پلیس راهور مازندران برای مقابله و پیشگیری از ویروس «کرونا»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مهدی باقری» رئیس پلیس راهور استان مازندران با اشاره به تمهیدات و تدابیر ویژه پلیس راهور درخصوص مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان مازندران اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در اغلب شهرستان‌ها و احتمال گسترش آن در آینده نزدیک در سطح استان، بدیهی است برای ارائه تسهیلات لازم و کاهش مراجعه هموطنان به مراکز پلیس راهور و نهادهای مرتبط و همچنین پیشگیری از شیوع آن، موارد ذیل بنا به تدابیر پلیس راهور ناجا مد نظر است.

وی تصریح کرد: آن دسته از افرادی که مدت اعتبار گواهینامه آنان منقضی یا رو به انقضاء است، گواهینامه‌شان تا 15 اردیبهشت‌ماه سال 99 دارای اعتبار است؛ لذا از اعمال قانون این افراد خودداری می‌شود.

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: به لحاظ عدم فعالیت و تعطیلی مراکز صدور معاینه فنی از اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی تا 15 اردیبهشت‌ماه 99 به صورت دستی خودداری می‌شود.

باقری افزود: به آموزشگاه‌های رانندگی سطح استان ابلاغ شد که تا اطلاع ثانوی از برگزاری کلاس‌های تئوری و آزمون آئین‌نامه خودداری به عمل آورند؛ اما اخذ آزمون‌های عملی که به‌صورت انفرادی توسط کارشناسان و هنرجو برگزار می‌شود، بلامانع است.

وی در پایان از همه شهروندان خواست ضمن رعایت کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی با توجه به کاهش ترددها در معابر به دلیل رعایت موارد بهداشتی بیماری کرونا، افزایش سرعت وسایل نقلیه توسط برخی از رانندگان متصور است؛ لذا برای ایمنی و پیشگیری از وقوع تصادفات تقاضا می‌شود که رانندگان با حفظ آرامش و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار