فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار 60 میلیاردی در مازندران

سردار «سیدمحمود میرفیضی» از دستگیری کلاهبردار 60 میلیاردی در تنکابن خبر داد و گفت: متهم با سوء استفاده از اعتماد موکلش شش فقره سند وکالتی زمین را به نام خود تنظیم و اقدام به فروش پنج هزار متر مربع زمین کرده است.
کد خبر: ۳۸۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ - 09March 2020

دستگیری کلاهبردار 60 میلیاردی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیدمحمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان مازندران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته، کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم به کلاهبرداری را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه اقدام غیرقانونی شد؛ اما در ادامه با ارائه شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اقرار کرد.

میرفیضی اضافه کرد: متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرد که با سوء استفاده از اعتماد موکلش که در خارج از کشور بوده شش فقره سند وکالتی زمین را به نام خود تنظیم و اقدام به فروش پنج هزار متر مربع زمین به ارزش 60 میلیارد ریال کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار