طی پیامی؛

معاون سیاسی سپاه در پیامی درگذشت فرزاد تذری را تسلیت گفت

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت فرزاد تذری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ - 09March 2020

معاون سیاسی سپاه در پیامی درگذشت فرزاد تذری را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت فرزاد تذری مسئول اسبق بررسی و تحلیل معاونت سیاسی سپاه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم مرحوم فرزاد تذری

خبر فقدان مجاهد خستگی‌ناپذیر خط مقدم جبهه بصیرت و روشنگری را شنیدیم و اندوهی سترگ بر دلمان نشست.

در حالی ناباورانه به سوگ همرزم و همکار سابق و دوست صمیمی امروزمان نشسته‌ایم که همچنان حضور معنوی و صلابت دیدگاه‌ها و نظرات روشنگرانه او را در میان خود حس می‌کنیم. به درستی آقای فرزاد تذری یکی از فرماندهان عرصه جنگ نرم و خط مقدم جهاد تبیین و هدایت سیاسی بود.

بدون شک علم او بر زمین نخواهد ماند و تحت منویات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به وسیله فرزندان معنوی و شاگردان صدیقش روشنی بخش و هدایتگر فردا خواهد بود.

امید آن داریم غم و اندوه بزرگ شما را عنایت الهی آرامش و تسلی دهد. از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای شما و همه بازماندگان مسئلت می‌نمایم.»

بنا بر این گزارش، «فرزاد تذری» از جوانان پرشور و انقلابی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با گروهک‌های سیاسی و امنیتی به مبارزه پرداخت و تجارب گرانقدری اندوخت که بعدها در کنار انباشت علمی و دانشی در حوزه علوم سیاسی از وی تحلیلگر و نویسنده‌ای توانمند در حوزه سیاست داخلی و جریان شناسی سیاسی- امنیتی ساخت.

دقت نظر، توجه به ظرافت‌های تحلیلی و شناخت تبارشناسانه جریان‌ها و نگاه نافذ به عمق تحولات و پدیده‌ها از ویژگی‌های مرحوم تذری در تحلیل وقایع سیاسی بود.

وی علاوه بر فعالیت در معاونت سیاسی مدتی را هم در اطلاعات سپاه پاسداران فعالیت کرد. فعالیت در سیستان و بلوچستان نیز از دیگر سوابق مرحوم تذری است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها