تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو «زوج و فرد» شد+ جزئیات

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا جزئیات جدید نحوه ارائه خدمت در مراکز تعویض پلاک کشور در روزهای پایانی سال را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۸۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ - 09March 2020

تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو «زوج و فرد» شد+ جزئیاتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سرهنگ «علی محمدی» رئیس مرکز شماره شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور اظهار داشت: در ماه‌های پایانی سال خصوصا اسفند هرسال خرید و فروش و نقل و انتقال خودرو در کشور افزایش چشمگیری دارد و این افزایش باعث حضور و ازدحام بیشتر شهروندان در مراکز تعویض پلاک می شود لذا تمهیدات بهداشتی و پیشگیرانه ای توسط پلیس راهور ناجا برای کاهش ازدحام جمعیت و کاهش احتمالی انتشار ویروس کرونا در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: از روز سه شنبه ۲۰ اسفند تعویض پلاک و خدمات شماره گذاری در روزهای زوج فقط به وسایل نقلیه پلاک زوج و روزهای فرد صرفا به وسایل نقلیه با پلاک فرد ارائه خواهد شد لذا از شهروندان تقاضا داریم در غیر از روزهای مذکور به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.

سرهنگ محمدی افزود: در مراکز تعویض پلاک تا پایان سال جاری از ساعت هفت تا 18 باز بوده و خدمات ارائه می‌کنند؛ پس لازم است شهروندان با مدیریت زمان حضور در مراکز تعویض پلاک در صبح و بعد از ظهر با ازدحام و زمان کمتری خدمات دریافت کنند.

وی گفت: تمهیدات بهداشتی لازم همانند ضدعفونی مراکز بصورت روزانه و استفاده از ماسک و دستکش و محلول ضدعفونی کننده توسط کارکنان شاغل در مراکز انجام می پذیرد.

سرهنگ محمدی به عموم هموطنان توصیه کرد: در صورتی که ضرورتی برای نقل و انتقال خودرو در سال جاری ندارند، حتی الامکان این کار را به سال آینده موکول کنند؛در صورت حضور نیز در مراکز فاصله لازم با سایر شهروندان رعایت کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها