معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

برپایی موکب‌های سلامت برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی به مردم خوزستان

سید علی جزایری گفت: این سازمان دارای ظرفیت بسیار بالایی تحت عنوان مواکب است که به صورت مردمی و خودجوش برپا می‌شوند، لذا با توجه به گسترش ویروس کووید ۱۹ و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده مواکب سلامت و مشاوره بهداشتی در شهر‌های خوزستان برپا می‌شود.
کد خبر: ۳۸۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ - 09March 2020

فعالیت موکب های سلامت برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی به مردم خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید علی جزایری» معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به ظرفیت مواکب و هیات‌های مذهبی در راستای کاهش شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: مواکب سلامت با همکاری و نظارت اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان برپا می‌شود.

وی افزود: این سازمان دارای ظرفیت بسیار بالایی تحت عنوان مواکب است که به صورت مردمی و خودجوش برپا می‌شوند، لذا با توجه به گسترش ویروس کووید 19 و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده مواکب سلامت و مشاوره بهداشتی در شهرهای خوزستان برپا می شود.

جزایری با بیان اینکه در اهواز سه موکب و هر شهرستان یک موکب سلامت برپا می‌شود، اضافه کرد: بر اساس فراخوان انجام شده نسبت به تهیه اقلام بهداشتی از سوی خیرین و برخی ارگان‌های دولتی مقدار قابل توجهی ماسک، مواد ضدعفونی و دیگر مایحتاج مردم تهیه شده که با راه‌اندازی موکب‌های سلامت میان شهروندان به رایگان توزیع می شود.

حجت‌الاسلام جزایری مواکب را یک سرمایه اجتماعی قلمداد کرد که جهت کمک به هموطنان در شرایط بحرانی برپا می شود، ادامه داد: همان‌گونه که این موکب‌ها پیش از این در سیل، زلزله‌ها و دیگر بحران ها به منظور کمک‌رسانی راه‌اندازی شدند؛ برپایی موکب‌های سلامت نیز نویدی برای تغییر و تحول در نقش‌آفرینی موکب‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار