پدر ملت ایران و مظلومان جهان، تولدت مبارک!

امروز که ۲۰ اسفند است و دو روز از سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر می‌گذرد، سالروز ولادت بزرگ‌مردی است که در طول عمر پربرکت خود، لحظه‌ای از مجاهدت در راه اسلام و مبارزه با جبهه کفر دریغ نکرد.
کد خبر: ۳۸۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ - 10March 2020

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: تقویم را که برمی‌داریم و ورق می‌زنیم، با رویداد‌های گوناگونی روبه‌رو می‌شویم؛ امسال ۱۸ اسفند مصادف بود با میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر؛ اما روز پدر امسال نسبت به روز پدر سال‌های قبل، یک حال و هوای متفاوتی داشت؛ چراکه امسال ملت ایران داغدار بزرگ‌مردی بود که برای خیلی‌ها پدری کرد؛ برای ملت ایران، عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و... برای فرزندان شهدای مدافع حرم، برای کودکان عراقی و سوری. این بزرگ‌مرد برای مجاهدت در راه خدا و خدمت به خلق خدا، مرزبندی جغرافیایی نمی‌شناخت، نسبت به هیچ‌یک از انسان‌ها، برتری قائل نمی‌شد و همه را با هم خواهر و برادر می‌دید.

پدر ملت ایران و مظلومان جهان، تولدت مبارک!

امروز که ۲۰ اسفند است و دو روز از ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر می‌گذرد، به سالروز ولادت این بزرگ‌مرد یعنی حاج قاسم سلیمانی رسیده‌ایم؛ پدری که در طول عمر پربرکت خود، لحظه‌ای از مجاهدت در راه اسلام و مبارزه با جبهه کفر دریغ نکرد و در میدان‌های مبارزه با رژیم بعث عراق که ابرقدرت‌ها آن را حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کردند، مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه با تکفیری‌ها، مبارزه با تحریم‌ها، خصوصاً تحریم‌های دارویی و... همواره مجاهدت کرد و در آخر نیز مزد مجاهدت‌های خود را از خداوند متعال گرفت و در قهقهه مستانه خود، «عند ربهم یرزقون» شد؛ آری! پدر ملت ایران و مظلومان جهان، تولدت مبارک.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار