ما قوی هستیم/

راهیان نور یک حرکت ستودنی در حوزه قدرت نرم انقلاب اسلامی است

سردار «ناصر باباخانی» گفت: راهیان نور یک ابتکار الهی و انقلابی و سنتی حسنه، ستودنی و پربرکت در حوزه قدرت نرم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 10March 2020

راهيان نور يك حركت ستودني در حوزه قدرت نرم انقلاب اسلامي استسرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه ضمن گرامیداشت 20 اسفند روز ملی راهیان نور این روز را یک ابتکار الهی و انقلابی و سنتی حسنه، ستودنی و پربرکت در حوزه قدرت نرم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ارتقا و تعالی این امر مهم مقوم حرکت جبهه مقتدر خودی به سمت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و نیل به تمدن نوین اسلامی دانست.

این مسئول افزود: بی‌شک درک عمیق و بهره‌مندی همه‌جانبه از فرهنگ و تاریخ ارزشمند دوران دفاع مقدس و بازخوانی رخداد‌ها و حوادث آموزنده و هدایتگر آن در جامعه، موجب تقویت قدرت بازدارندگی کشور و برحذر داشتن دشمنان انقلاب اسلامی از اندیشیدن به هر گونه تهاجم و تعرض به حریم مقدس جغرافیای ایران اسلامی می‌شود.

باباخانی گفت: راهیان نور یک ابتکار و حرکت عظیم الهی و سپاس مردم عزیزمان به پاس رشادت‌ها، شهامت‌ها، استقامت‌ها، ایثار، از خود گذشتگی و شهادت‌طلبی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است که از خود نشان داده‌اند و مردم با این حرکت قدردان آن معنویت و اعتقاد عظیم آنها هستند. هر چند که امسال بدلیل ویروس نوظهور کرونا اردوهای راهیان نور لغو شد اما هر ساله در قالب کاروان‌های بازدید عملیاتی دفاع مقدس را زیارت می‌کنیم.

وی بیان داشت: راهیان نور در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی فناوری استفاده از معدن طلای دوران دفاع مقدس و ابتکاری مهم در پاسداشت مقاومت عظیم مردم در برابر توطئه دشمن به شمار می‌رود که از فراموش شدن ارزش‌ها و آموزه‌های آن مقطع تاریخ‌ساز، جلوگیری و تأسی به آن می‌تواند پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب و آرمان‌های بلند مجاهدان و شهیدان حماسه‌ساز این سرزمین را تضمین کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: راهیان نور در واقع یک موزه جنگ زنده و الهام بخش است که با برخورداری از ظرفیت‌های بازگویی و تصویرسازی حماسه‌های رزمندگان، جانبازان و شهیدان گرانقدر، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را در فضای جامعه احیا و ماندگاری انقلاب اسلامی در افکار عمومی مشتاقان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در داخل و خارج از کشور رقم زده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها